Jak nakupovat

Milé dámy,

děkuji, že jste se rozhodly nakoupit u nás na e-shopu.

Pro spoustu z vás může být nakupování na e-shopu velkou bariérou a já to plně chápu. Beru to totiž
podle sebe. Riskuji, že mi zboží nebude, že ho budu muset posílat zpátky…a že to bude víc práce než radosti. 
A právě proto bych vám ráda přiblížila, jak náš e-shop na pozadí vlastně funguje.. budu stručná, nebojte se :-). 

E-shop vyřizuji kompletně celý já, od obdržení objednávky, po následnou realizaci celé zakázky.
Jde mně v prvé řadě o to, abyste byly spokojené, aby vám zboží sedělo.
A také abychom smazaly tu pomyslnou bariéru nakupování na e-shopu.

Měly byste určitě vědět, že: 

1. Všechno zboží skladem nemáme – to znamená, že když si zboží objednáte pravděpodobně se
bude šít přímo pro vás na objednávku. A to je fajn, ne? Proto uvítám, když mi pro pořádek napíšete
do poznámky své míry (u produktů na e-shopu míry uvedené nemáme – to proto, že to může být
zavádějící, jelikož se každý materiál ve výsledku chová a sedí jinak). Můžete se mnou svá přání a
obavy konzultovat – naopak budu ráda. Funguji též na emailu meera@meeradesign.cz, facebooku i
instagramu.

2. Na všechny objednávky odpovídám ručně – není to tedy žádná vygenerovaná odpověď. Na druhé
straně sedím opravdu já a vždy vám napíšu aktuální situaci – zda je materiál na skladě a jaké jsou
lhůty dodání.

3. Veškeré oblečení lze upravit na míru – jen je tam potom složitější způsob vracení. Je dobré si
nejprve produkt vyzkoušet a až potom upravovat. Ale i tato varianta je možná.

4. Oblečení můžete mít ušité i v jiné barvě než je na e-shopu. Stačí napsat a já vám zašlu
aktuální vzorník barev.

5. Můžete si napsat o věnování. Ráda vám na krabičku napíšu věnování, případně vložím lísteček
s věnováním do krabičky.

6. Doručení společností GLS máte zcela zdarma.

7. Máte možnost si přijít oblečení vyzkoušet do našeho showroomu, kde vás moc rády uvidíme.

Těším se na vaše objednávky. 

S láskou, Klára Meera